Eerste twee dagen - Reisverslag uit Protaras, Cyprus van zoekeulen - WaarBenJij.nu Eerste twee dagen - Reisverslag uit Protaras, Cyprus van zoekeulen - WaarBenJij.nu

Eerste twee dagen

21 April 2014 | Cyprus, Protaras

Gister avond zijn wij aangekomen in Protaras. Onze vlucht is goed verlopen. We zijn ontvangen door onze manager Elina. Zij heeft ons mee uit eten genomen naar de Griek. Vanochtend is ze ons komen halen bij het appartement en hebben wij ontbeten bij een van de bakkerijen hier. Vervolgens hebben we een rondleiding in het hotel en onze uniformen gekregen. Het hotel is erg mooi en ligt meteen aan het strand. Vanmiddag hebben we geluncht in het hotel. Daarna wat kleine boodschapjes gedaan en terug richting ons appartement. Omdat het hier heerlijk weer is, zo rond de 25 graden hebben we onze zwemspullen gepakt en zijn we richting het strand gelopen. Savonds zijn we gaan uiteten en nu na lang zoeken naar de WiFi terecht gekomen in een gezellig cafeetje met WiFi. Gelukkig krijgen we volgende week WiFi in ons eigen appartement. Morgen gaan we beginnen met onze trainingen in het hotel. Benieuwd hoe het ons gaat bevallen en wat er ons allemaal te wachten staan!! Hier alvast onze eerste fotootjes. Jullie horen van me xxxx

• 22 April 2014 - 00:14

Miriam:

Top Naomi en vriendinnen.Ik wens jullie heel veel succes en heel veel plezier toe.Groetjes Miriam

• 22 April 2014 - 12:19

Magdalena Van Gils:

leuk dat te horen dat jullie goed aan gekomen zijn groetjes mama kus

• 22 April 2014 - 17:18

Fina:

hoe dames zo te horen hebben jullie het al goed naar jullie zin daar fijn gr

• 22 April 2014 - 22:15

Marie-josé Keulen:

Hoi schatjes, wat een prachtige foto's. Is dat jullie appartement? Fijn dat jullie al een beetje de weg vinden daar. Wat een mooie stranden, en natuurlijk dat ijsje om van weg te smelten. Ik heb cursus gehad en ben te laat voor skype. Dani gaat voor mij morgen alles instellen hiervoor. Misschien lukt het morgenavond dan???????? liefs en voor straks welterusten dikke xx uit holtum